GODMORGON

Vaknad nyss efter att ha sovit sedan kl. 03.00 inatt ungefär. Kom hem vid 02.15 från Solvalla la mig i sängen och såklart kunde jag inte somna.... OVANLIGT!
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sedan kl. 11.00 så kommer min Farmor och hämtar mig, vet inte riktigt vad vi ska göra.
efter att jag varit hos farmor så kommer mamma och hämtar mig och då ska vi till Mariberg och köpa något jag kan ha på mig imorgon på festen i stockholm :)
Sedan ska jag också köpa hårfärg så jag bilr av med min äckliga utväxt!!!!
nu ska jag in i duschen!
p.s. Super fint väder idag. Igår så spöregnade det på Solvalla hela kvällen typ och jag vart ju såklart dygsur! d.s.


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

sv: haha nej, jag menade inte bokstavligt min menning bara att jag också älskar att skriva den! Den rimmar...och är sann ;) <3

2012-02-23 @ 10:32:35
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]