06:00

Idag vaknade jag vid kl. 6. Upp och arbeta. Hästarna ska ut i hagen, unghästarna ska köras. Alla boxar ska mockas, fodras hö, lägga i foder i foder automaterna osv. osv.
Så det är en del att göra när vi har 24 stycken att arbeta med.
aja, nu ska jag inte klagga utan det är så kul!
Sen ska jag åka med Per till Solvalla för att Tojjan startar i lopp 11 och Per skulle köra i lopp 3 också.
Så jag kommer hem i natt. Skönt :)
aja, vad ska ni göra idag då? Jag hoppas att det kommer att bli fint väder som det var i går!
Nu ska jag äta frukost hejdå!
min vackra stora prins<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]