Världens bästa julklapp!

Jag har nog fått den bästa julklappen en häst människa kan tänka sig.
I onsdags så kom min pappa hem med en ny häst som han hade hämtat. Han sa inget i början utan jag lastade av och ställde in henne i boxen. Och stog och kollade på henne och sen berättade pappa att jag har fått halva av han. Jag trodde först att han skojade med mig, och fattade inte just vad han precis hade sagt till mig. Och jag var verkligen chockad över vad jag precis fått veta av min pappa.
Ska nu presentera den nya plutten.
Namn: StopSigns Beauty
Ålder: Född 2007
Kön: Sto
Färg: Fux
e. Juliano Star (FR)
ue. Demilo Hanover (US)

StopSigns Beauty | Foto: Jag - NIKON D3100
 

Denna häst kommer att kallas för Sessan och vi har en hel del arbete framför oss med henne. Jag tycker själv att detta ska bli super kul, och jag som ville ha en häst efter Juliano Star då jag tycker det är en så sjukt snygg hingst! Och nu har jag det. Tack pappa! Du är verkligen bäst♥

StopSigns Beauty | Foto: Jag - NIKON D3100
StopSigns Beauty | Foto: Jag - NIKON D3100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]