Svar på frågestunden del 2

Tycker du aldrig trav är "fel"? 
Det beror på situationen, men nästan aldrig!

Rida hela livet/hålla på med trav?
Jag väljer att hålla på med trav. Jag får mest ut av det men jag älskar att hålla på med båda delarna.
 
Choklad/lakris 
Vinter/sommar 
vår/höst 
Kebnekajse/Jane Avril 
Kebnekajse/Lucky New Star 
Kebnekajse/B Sign 
B Sign/Party Love 
Tammie/Kebnekajse 
Trav/Ridning 
Köra häst/Rida häst 
Köra/monte 
Fota/bli fotad 
Musik/film 
sommarlov/jullov
 
Hur "fastna" du just för trav? 
Har en pappa och mamma som är intresserad av det, och jag tycker att det är roligt att hålla på med djuren och sporten är rolig!

Om du fick välja en häst på karlslund att va skötare på vem skulle det vara? 
Tammie, helt klart.

Gillar du mest att hålla på med trav eller att rida själv? 
Jag gillar mest trav, men ridning är förbaskat kul att syssla med.
 
Vad är din största dröm? 
Att få en seger på V75 med en av mina passhästar samt bli en framgångsrik veterinär.

Favorit pryl i stallet? 
Ryktsakerna och saxen. Älskar att fixa och pilla och polera på djuren.

Varmblod/Halvblod 
Shettis/D-ponny 
Gult shabrak/grönt shabrak 
Karlslund/Travstallet
 
Hur skulle du själv beskriva dig? 
Glad, snäll, kort humör, omtänksam, trevlig, pratglad, pratglad, pratglad.
 
Vem tycker du är Sveriges bästa travhäst? 
Antagligen Victory Tilly eller Ego Boy
 
Förutom dina passhästar, finns det någon häst som du tycker om? 
Torvlad Palema ligger nära mitt hjärta.

Vem är din favorit kusk? 
Sandra Svensson och Åke Svanstedt.

Vem är din favorit tränare? 
Åke Svanstedt.
 
Vilken är din favorit bana? 
Åby och Solvalla.

Vem tycker du ska bli årets häst? 
Sebastian K.

Vem tycker du ska bli årets tränare?
Åke Svanstedt.
 

Åke Svanstedt | Google bild.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]