Svar på frågestunden del 1

 
Vad tycker du att du får för möjlighet när du jobbar hos Per? 
Jag tycker att jag får en stor möjlighet när jag jobbar hos Per. Stor erfarenhet och jag kan samtidigt ''knyta'' kontakter för framtiden.

Favorit häst hos Per? 
Kebnekajse och Jane Avril

Hur ser du på din framtid? 
Jag vill gå natur på gymnasiet. Senare vill jag antagligen plugga vidare inom veterinär delen eller jobba med travhästar. Tänker inte så mycket på framtiden så vi får se hur det blir 

Inspirations källa? 
Min mamma.

Vad tycker du om trav? 
Jag älskar trav, annars skulle jag inte hålla på med det!

Vilken häst är din drömhäst? 
Det håller jag hemligt.
 
Har du gjort något du ångrar i ditt liv? Isåfall vad? 
Jag har ångrat mycket i mitt liv, och vill inte direkt gå in på det.

Om du bara skulle ta med 4 personer i en livräddnings båt, vilka skulle det va? 
Min mamma, pappa, Fanny och en annan person.

Favorit häst i Karlslund? 
Tammie.

Hur många har du varit tillsammans med? 
5 stycken, seriösa.
 
Hur va din uppväxt?
Den var speciell och vill inte gå in på den, då jag helst lever i nuet.
Finaste vännen♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]