Somebody that I used to know

Hallå i alla stugorna. Just nu så äter jag godis och lyssnar på musik. Hade tänkt uppdatera er med bilder och film samt en utvärdering från ridpasset igår. Men tyvärr fungerar inte Emmas internet så hon kan skicka bilderna till mig. Så ni får vänta.
Hade i allafall en bra dag som började med att jag jobbade ett tag, sedan fick jag skjuts till Karslund där jag skulle fota mina kompisar när dom red extraridning. Tog sedan bussen hem och när jag var på stan passade jag på att köpa lite lördagsgodis. Och har sedan jag kom hem fixat med bilder, bakat och kollat på V75.
Imorgon händer det en del, ska nu mysa ner mig i sängen med Grey's Anatomy. Vi hörs mer imorgon!
Finaste Lucky♥ | Foto: Jag - NIKON D3100
 


Kommentarer
Postat av: IDA

Fin blogg du har! :D

2012-12-29 @ 22:04:53
URL: http://www.idalarsons.blogg.se
Postat av: Elin

Wow fin blogg, och förresten grattis till hästen! Hehe fel inlägg att kommentera när man ska säga grattis kom jag på, men skit i det ;)
kram

2012-12-30 @ 14:03:24
URL: http://hallandryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]