Janie tog första segern!

 Idag så startade ju Jane Avril på Romme Travet, och jag hängde såklart med som hästskötare som jag (nästan) alltid gör när någon startar hos Fromell.
Vi kom dit lite sent så det var liksom att skynda på för att hinna värma, hon var fin i värmningen.
I loppet gick det ju ännu bättre om ni läser rubriken igen!
Hon vann och såklart var det ju grymma Sandra Svensson som körde.
Första 1000 gick efter 21,5 och sista 1000 gick mycket snabbare kanske runt 15 eller något sådant.
Hon vann loppet efter att ha gått sista 500 mycket bra och hon lägger en stor speed.
 
Bilder från dagen:
Denna häst är väldigt vacker!
Alla bilder ovan är på Jane Avril & Sandra Svensson på två stycken | Foto: Jag Ellen Molin
 Kopiering tillåts INTE!
 
 
Dem här priserna fick jag som vårdare:


Kommentarer
Postat av: caroline&sanna

hej! vi har frågestund så fråga vad du vill! den som kommer på bästa frågan får en länkning :D
btw söt blogg!

2012-08-24 @ 00:37:04
URL: http://ekbackseluska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]