för att lyckas måste man ha motgångar och framgångar

vet ni hur awesome det är att rida in en häst, och känna att man har gjort allting själv?
Just nu har jag den känslan med Lowiis, han är grym och jag tror skit mycket på honom både inom trav och efter hans travkarriär kanske det blir ut och tävla han och jag?
Också den känslana av att veta att han inte är min utan jag får åka till Lowe när jag vill och rida och fixa och ja allt. Han är min plutt häst och han är grymast i hela världen, han är super känslig och alldeles grym.
Jag vid hans sida är en hel Ellen.
Han och jag mot världen no matter what!
Också känslan av att jag får ut något av att åka dit är obeskrivlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej!
Jag är en tjej på 15 somrar som har ett stort intresse för trav och fotografering.

Här kan du följa mig och min häst B Sign. Även andra hästar som jag tar hand om på min fritid. Hoppas du gillar det du läser.
Läs mer om mig...

Kontakt: [email protected]